blöjbarn osv

hej!
jag sitter å väntar på att mina rödbets&potatisklyftor i ugn ska bli färdiga. det luktar dessutom något, och gott, eftersom ninni investerade i min första krydda utöver salt och peppar. men kryddor är så DYRT? så har varit extremt snål med detta. köpte salt i första dagarna. snodde vitpeppar från landet, lät pappa köpa svartpeppar en dag när vi handlade tillsammans........ och igår köpte ninni rosmarin när hon skulle laga mat här hehe. SÅ DET ÄR JU NAJS iallafall. fick lite ångest dock för kom på att det är redan 13 oktober vilket är 1) helt sjukt, denna månad började NYSS, 2) mitt månadskort går ut om en dryg vecka, köpa nytt eller ej är frågan, 3) klockan tickar och snart måste jag verkligen börja leta efter nytt place å bo i? fan. älskar ju denna lägga å landala. PLS kompisar om ni av någon random anledning skulle scrolla förbi/höra någon ropa om en lägga i gbg de behöver hyra ut någon månad så är jag er NO 1 BUYER. typ så. tack på förhand. 
idag var jag lite emo första delen av dagen pga var me småbebisarna, som är FINA liksom, men allt e lite trögt å väldigt mycke långvarit gråt. men eftermiddagen blev liksom mer fridfull pga bondade å höll låda me en liten tjej som brukar gråta å vara ledsen mycket pga saknar ALLTID päron. men hon var liksom glad hela eftermiddagen när hon hängde me mig PLUS kissade på toaletten!!! trots blöjbarn. ok ni bryr er ej, men det var stort. KÄNDE IAF lite victory pga detta och därmed nöjd å glad. plus slutade kl 3 vilket alltid är en fröjd.
 
nu ska jag kolla ph.
adjö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0