<):-)

tjo.
jag känner mig mensig å jävlig, så livet är med andra ord på topp <):-) 
jobbe va helt okkkk. var på stjärnan (avdelningens namn vill säga) idag, gillar stjärnan, är dock mest pepp på månen på onsdag denna vecka. å få hänga me min bästis milo. imorn är jag på kometen vilket är helt okkkk, blöjdag :-)))))), jobbigast på fredag då är jag på solen, never been before å det är även blöjbarn :-)))))) OK FICK NI NER ALLT? vet att ni undrar mest av allt vad avdelningar jag jobbar på heter och när jag är var :) pusshej. 
nejmen aaaaaa. jag längtar till helgen å ledighet som vanligt, redan, på en måndag :-) den gångna helgen var fin dock. ja å majset drack öl å dansa lite :PPP osvosv. träffa en tokig tysk, OMG VA NI MÅSTE undra när jag skriver så am I RIGHT AM I RIGHT? HI HI HI. gu jag har damp? låter jättehatisk. å e jättejobbig? älskar alla. förutom att min största känsla i livet är just att "jag hatar verkligen alla människor". men det är ju skillnad på människor å MÄNNISKOR liksom. er gillar jag ju. såklart. ok. bye. nejmen serri. var även på landet en sväng å träffade mami som var där i helgen också, mycke fint å så. klippte grenar å grejer i trädgårn å älskade fan det. mamma gav mig uppgifter å det var ändå mer skoj än trist! = win. 
ok nu undrar jag följande, 1) köpte en fin grön planta me mami igår, å nu ser min byrå fett FIN ut, för har även en ny träskål som passar fint till den. VILL NI SE???????
2) jag kanske kommer göra ett "JA ÄLSKAR LANDETTTTTLAJF" å lägga upp tusen bilder från landet, aka mest från skogen, är ni trötta på dessa bilder eller kommer ni bara irritera er måttligt??? :))))
3) borde jag ens försöka anstränga mig å ta upp de där "gamla månader i bilder yolo"-inläggen elr är vi alla lite over it? 
ok thats it. mvh serious blogger oCH SÅ VIDARE! :) puss hej adjö. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0