tralalala lilla molntuss

h               e                       j            !
lajffffff etc. här e jag i bergianska trägårn å försöker ta en ****selfie*****:PP.p.P:P med diverse palmträd. sånna som jag rå :----))))))))))) jag hatar ordet selfie. har däremot börjat tycka låten groupie är "härlig"??? skämmigt javet. men mina barn ska uppträda me den imorn på förskolans dag, å dom e så himla glada å cute när dom sjunger den. plus att jag embracear ändå typ låtens budskap som är något i stil me anti-mobbing om man så vill! --------> inge mera selfie, för vi ska ta en groupie -------------> trycker ihop oss ja vi utesluter ingen --------> ingen vill ju vara helt själv ----------> 12345, han å hon å hen, ju fler desto bättre <33333333 en ba yeahhhhhhhhhh bror. tänk er dessa lines sjungandes av små kidz i åldrarna 2-5 år :''') nu ska jag avrätta mina pilar ni just skådat, samt samtliga smileys :-) minus denna. för den är bra. hej!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0