salad days mmmmmpuss

HEJ MINA KÄRA.
ok tack för feedback majs å aggo. tycker dock att det var jobbig feedback då jag föredrar texten över bilden....... MENMEN kanske får lägga mig på den punkten rÅ. jag är i sthlm å frodas. det vet ni alla redan men tjo. just at this very moment har jag extremt mac demarco-kärlekskväll. så det är ju alltid trevligt. idag köpte jag en halv liter sia chokladglass för 5 SPÄNN, var så jävla nöjd över det köpet. mmmyes. ska käka den snart. 
imorn är det nyårsafton. sPÄNNANDe. hoppas man e go å gla under kvällen. men det tror jag! ska spendera den i sällskap av förhoppningsvis flera glada laxar. och mah bruh majset såklarre! tjo!
lägenhetssituationen för mig i gbg är lite oklar kan en säg :-) lite spänd, förväntan, har en på framtiden. osv. men är på trött happy mode just nu så orkar ej oroa mig.
ölade på wollmars igår me majo å claris. det var fan riktigt jävla fint. älSKAR wollmars av hela mitt hjärta. 
dricka massa bärs en helt vanlig tisdag är fan inte fy skam. me en riktigt bra duo dessutom. 
i måndags när jag kom mötte isa upp mig på tc me en gång, å sen sleepade hon over hos mig i fiskis. det var MYCKE bra och mys. älskar mina friendz<333
 
mennnnn, som tack för inget följer här bilder på de 3 människor som nämnts i detta inlägg, UTAN bildtexter. (skoja i love u, kritik är viktigt!!!!!!!!!!!) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0