johanneberg!

hej!
sitter å lyssnar på kristians nya, är så pepp på hans kommande DEPPskiva. älskar hans depplåtar jö. mmmm.
sååååååå. jag bor hos matilda i nedre johanneberg nu! alltså 5 min från korsvägen, liseberg och världskulturmuseet. det är najs! och framförallt SNÄLLT av henne att jag får bo här. men det är en väldigt stor lägga, så det är soft. livet löste sig, och det är ju bra.
idag hare varit så kaosigt på jobbet pga massa kollegor sjuka. jag har sprungit fram å tillbaka på två avdelningar. fast har ändå varit rätt soft pånåvis? för har kännt mig så behövd och typ älskad hela tiden hahah lol. men ah. har haft så bra feeling på kometen (en av småbarnsavdelningarna), leandro som man aldrig hör vad man säger har ropat på mig hela dagen och flinat nåt så jävulskt varje gång hahah<33 jag och dexter har varit BÄSTisarx1000, vi är alltid bästisar liksom men idag hare ba varit så jävla kul haha. elin har klängt på mig vilket är = bra tecken för hon älskar nästan BARA min kollega över allt annat i världen. sen har jag haft min bästis nr 2 minoo som har varit gullis hela dagen också. mmmmm. pepp på kometen. ska dock vara själv där med en vikarie imorn på morgonen, vilket känns LITE oklart för alla barn är extra svårflörtade på morgonen, mEN det får la gå. 
OK. slut på jobbrandomness. 
maja kommer hit imorn och det känns så BRA. äntligen lite "vanliga" rutiner igen efter att ha sagt hejdå till landalalife </3 (fortfarande breaks my heart). 
mycketpeppmycketpepp. ska även försöka fixa en till nyckel i helgen, vilket kommer underlätta mitt å matildas liv tror jag! hejaheja.
puss å hej å hej å hej!
 
extremt otydlig bild på mitt hörn i vardagsrummet :))))
 

Postat av: Your nr1 fan

Å mysigt med ny lägga!! Puss från Argentina

2015-12-07 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0