imma do me

hej! just nu sitter jag i min lilla, okej STORA, soffjävel här ensam hemma på gyllenkrooksgatan. jotack fintskareva! det känns som att det är helg fortfarande för jag har inte jobbat idag och muji var här förut, och matilda är i sthlm. har iaf lyckats köpa 2 julklappar idag. ska försöka styra upp mitt julklappstänk å allt jag har kvar sen när detta är färdigskrivet. SAMT duscha. saMT diska. :( 
på onsdag kommer mina syrror & päron till gbg, då hänkar jag me dom till landet. det blir gött. är pepp. äeh nu sammanfattar jag resterande dagar som skett sen sthlmshelgen me biLDER Å KOMMENTARER som ni älskar mest! (trorja) puss & adjö.
 
förra veckan var jag å matilda å kollade på vårA eventuellA nyA lägenhetER, förhoppningsvis osvosv. ett stenkast från där vi bor nu & denna lille view ;-)
varje morgon går jag för närvarande till jobbet med denna view; destination korsvägen.
en ANNAN view jag skådade häromdagen efter en halvhjärtad julklappsrunda är dennA = lilla vasagatan<3
i fredags kom majo hit och här är hon på en mexikansk restaurang yeayeyyeya.
senare den kvällen när vi skulle gått hem svängde vi förbi bryggeriet istället och mosgos gick förbi mig med sprutande sprit.
i lördags såg vi sånnaHÄRA ut när vi beskådade våra friendz på scen på sticky fingers! hejja
 
försökte tydligen posea någonstans i det hela me min sämsta mobicam :/
beskådade en så extremt fin grön vägg i en fancy affär häromdagen. vill ha den i mitt hem.

Postat av: majo

älskar dessa inlägg

2015-12-22 @ 16:59:04
Postat av: majo

men har en stark önskan

2015-12-22 @ 16:59:18
Postat av: Anonym

SNÄLLA skriv bildtexten UNDER bilden ist

2015-12-22 @ 16:59:32
Postat av: majo

blir så förvirrad annars

2015-12-22 @ 16:59:49
Postat av: majo

jahapp nu blev en anonym igen

2015-12-22 @ 17:00:05
Postat av: agnes

jatack text under bilden. bra kritik av maja! annars ger jag din blogg 5/5 tummar upp

2015-12-28 @ 02:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0