hejåhå

besvikelsen när PH släpps 22.00 både månd, tisd och onsd, trots att man brukar få se dom tidigare på viaplay. bara för att det är finalvecka. den ÄNNU STÖRRE BESVIKELSEN när den idag inte ens släpps 22 utan 23.30 pga någonjävla FOTBOLL. man ba JAHA, PH ÄR VIKTIGARE???? allt detta = får inte se ph innan jag går å lägger mig ikväll <////3. jag å matilda har uppesittarkväll varje kväll annars, SÅ SPÄNNANDE men trist att det är finalvecka </3 det är ju halva mitt liv.
min största pepp i livet nu är annars att jag ska till sthlm på torsdag förmiddag (för första gången på 3 månader!! - rekord för moi att ha varit ifrån den staden så länge!), och kommer fram runt halv 1. ska sedan vid 3 följa med mango för å hämta elodyne på dagis!!!!!!!! är sÅ överdrivet pepp???? på att få vara "skojig faster" som följer med å hämtar. blev DESTOMER pepp när jag idag facetimeade med henne och hon ropade mitt namn upprepande och studsade runt som en tok när jag ringde<3333 MMMMMMMMmmm hon är världsbäst. köpte en present till henne häromdagen, som ska bli antingen julklapp eller födelsedagspresent, inte bestämt än. MEN TIPS PÅ VAD JAG SKA KÖPA MER??? detta var ett typ pussel/memory, låter ju kanske astråkigt men tyckte det var gulligt + att hon är grym på pussel. yeyeyey, gotta sleep noW.
adjö!
 
ändå att en saknar detta life när en fortf var liiiite sommarfresh å levde landalalife <33
 

Postat av: Agnes

önskar jag hade massa bra tips på presenter men så svårt att komma på jö. pussel e ju allti kul men det har du ju redan. å kommer ej på nåt vsg för inga tips :-))

2015-12-09 @ 03:04:01
Postat av: Anonym

Ett inlägg om sthlms-helgen tack

2015-12-14 @ 04:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0