älskade lilla sthlm

i torsdags kl 9.30 tog jag tåget hem till sthm för första gången på 3 månader<3 möttes av en grå & jävlig men ändå fin stad. drog direkt till annas jobb för att "överraska" henne, då hon trodde jag skulle komma senare. dock såg hon mig innan jag såg henne så det blev inte så jävla SUPRISE som jag tänkt hahaha. fint ändå<3
sen mötte jag upp min broderjorder & hämtade elodyne på dagis och hängde med dom hem. SÅ fint!
på kvällen skulle ninni aka "KLUPP KLIPP DIG" aka "carro & carro", spela skivor på Nada. så dit drog en ju, trogen syrra som en är. och mötte upp en annan syrra + håkan, och senare vinkade även mango förbi. fint!
gölli va <3
KLUBB KLIPP DIG vavavavavaaa
ömmade för slussis varje sekund jag var där, och mitt hjärta krampade när jag fick se sönderrivna kolingsborg :( </3
på fredagen hängde jag å pappa en runda på waldermarsudde för å sen möta upp en syrra å sen en syrra till på moderna!
äkta gulliga
megA utställning enligt mig! 
<3
på kvällen mötte jag upp offan, alva, sebbe + lisa & eliott. vi hade äkta chovashäng å jag var lyckligare än lyckligast för att återförenas med ett av alla älskade södersunkhak.
resten av natten tillbringades tillsammans med eliott och lisa rådansandes på fasching, också DET ett saknat ställe såklart. sen fick jag sleepa over hos denna saknade bästiga duo. och lördagsförmiddagen satt vi å åt långsam frukost och sjöng justin bieber. mycket bra. 5 av 5.
tillslut tog jag mig tillbaka till söder även denna dag, för att först dricka kaffe me anna & tobbe. och senare även dricka öl på biljarden och dovas me HG, joppis, anna mfl. ÅTERIGEN 5 av 5. extremt nöjd me allt älskat å saknat häng.
 
söndagen bjöd på YTTERLIGARE mys me denna, plus fick träffa min long lost friend erik. mYCKET BRA.
sen kramade jag fiskis & päronen hejdå för å sitta på tc och invänta ett försenat tåg och sen påbörja resan hem till gbg igen. vemodigt men också fint å få dra tillbaka till en annan älskad stad igen.
tack very mucho sthlm och alla mina bästisar. var påriktigt så jävla glad hela tiden över att få träffa så många jag saknat å ÖMMAR för nå så jävulskt. kändes som min 20årsdag all over again (alltså bäst<3) fast under flera dagar typ, megafint me andra ord.
puss å adjö.

Postat av: Agnes

sthlm i mitt hjärta <<3333

2015-12-15 @ 23:35:08
Postat av: Clara

Älskling <3 i mellandagarna och på nyår ska vi hänga på samma sätt!!!!!!!!! Saknar också det där som faaaeen<3333

2015-12-17 @ 13:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0