november

i november fungerade alltså inte min frontkamera på mobilen, men jag hittade sätt att dokumentera ändå.
jag var i london som ni så härligt vet förstås, där har ni sett alla bilder som är värda att se, men lets relive it for a moment.
over and out.
en novemberkväll hängde jag med mina 3 små grisar till siblings, ninni ej på bild som ni kan lista ut :-)
EVEN MORE, en annan kväll, syskonhäng only, ändå fint. japp.
bakade lussebullarrr.
gick på jeppe-stand up me liseriset.

klappade på en annan gölli innan hon for iväg på cool resa.
åkte iväg till gdansk en magisk helg me detta älskvärda team:
+ denna ljuva såklart. <3
hejrå november, jag tackar å tar emot.

Postat av: Anonym

hallå bloggarååååå <3<33<3<3

2015-05-12 @ 22:35:58
Postat av: agnes

förra kommentaren var från mig :-)

2015-05-12 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0