måndag

det regnar ute idag å ändå är jag inte nöjd.
så himla frustrerande känsla.
hej clara och tack för respons <3! love u & saknar dig. saker du redan är medveten om men som aldrig kan sägas för mycket eller utan att en blir lite glad, tror jag.
saknar mina barn dagar som dessa. för på något vis var det alltid i misären dom var som bäst. trots att man bara ville ligga kvar i sin säng på morgonen pga trötthet & väder, och inte gå ut i mörkret för att återigen somna på bussen och sen studsa upp vid rätt busshållplats, trots detta kunde man fan inte neka glädjen man kände någon gång vid 4-5 tiden när man var kvar med dom sista barnen och hade det som mysigast å lugnast. inte heller kunde man bli så hIMLA irriterad över huvudvärken man hade där mitt på dagen på sin 30 minuter långa rast, för när man kom ut var man återigen uppskattad & omringad 100% med klängiga, lite griniga, men så fina gulliga barn.
på onsdag är det kör iallafall och jag längtar så himla myckeee. saknar att ha kör nästan varje dag i skolan.
hejrå.

Postat av: agnes

å bra bloggat. mer sånt tack - blir alltid happi. ska du inte blogga om hur nice det var att hänga med mig?

2014-09-22 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0