måndag fortfarande japp

jag lyssnar på 1d's nya låt "Fireproof", klicka där så kan ni också avnjuta den.
asså hahaha. jaa ni. vad hände egentligen den dagen jag "förstod" 1d? så jävla fucked up men kul.
hej aggis! hihihi. tittade faktiskt tillbaka på dina glada å peppiga kommentarer på mina inlägg där vi hängt osv. det är kul. blir glad. men jomen visst sörru.
idag hängde jag med agge i cirkus 40 minuter på sin höjd? men det var ett par bra 40 minuter hörrni. har jag tur ska jag hänga med henne imorn igen. i förhoppningsvis fler följande minutrar. jupp.
idag har också skypeat med jessi 2 gånger. 2 bra gånger det också. i otydligt många minuter, men rätt många. sen pluggade jag i typ 30 min. men betade faktiskt av förklaringar av 12 psyko-begrepp. (en del av min plugg-inför-tentan-process som jag försöker bygga upp!)
är rätt jätteopepp på att åka till su imorn. nivet sådär när man varit ledig en hel helg och står inför skolan igen.
men tror min föreläsning ska handla om genus kopplat till psykon så det blir kul ändå.
nu ska jag kaanske göra ett bild-inlägg från lost months ni inte kunnat avnjuta här på los bloggos.
adjö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0