making my way down towwwwwn

morgonen efter blev bättre! tack jessi <3
har haft ett oklart glatt-käckt humör idag. rullade iväg till su trots extremt grått väder och exTREm trötthet trots att jag gick upp halv tio. var inte ens irriterad på mina gruppmates trots att jag spotted dom direkt när jag gick in i hörsalen och satt brevid dom hela föreläsningen. det är fan framsteg mina vänner. jag var typ TREVLIG och kul, helt sjukt javet. ämen jag måste lugna ner mina otrevlighetsfasoner lite ibland. inte alltid helt 100% berättigade har jag lärt mig.
påvägen hem köpte jag mozzarella och yoghurt. de två viktigaste ingredienserna att ha hemma. har man dom överlever man. mor&far är nämligen på landet över helgen. jag undrar hur onyttigt mozza är för jag lever fan på det. mmm so tasty.
tror iallafall att jag var så gla idag pga. kör igår, älskar köreeen, och öl å tacos efter. mmmmm.
plus! har köpt en ny mössa. blir lite peppig av den. kul me nå nytt. nu fattas bara jacka och skor sen är jag fit for fight.
nu ska jag plugga och sen som belöning efter ett tag få baka chokladbollar, sen plugga mer, och sen äta :)))))
belöningssystem är det enda som funkar för mig å plugg.
hejrå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0