maj månad

i maj var jag på körläger me gamla goa K.Ö.T.Tis
mallis var på besök och posade som en liten gulli fjorre <3
en dag på jobbet köpte mina kollegor en 200g digestive-marabou till mig (min favvo) och jag blev så himlahimla glad. saknarom lite.
parkhäng började existera igen, mmmm. känner att jag inte fick tillräckligt av det i sommar :(
jag å aggo hängde på hennes balle å hon hade köpt en jättefin klänning som hon var fabulös i.
skivorna kom och vi hade apkul. här som 101 dalmatiner, jag å aggo, anna som cruella!
prickarna smetade ut sig lite under  kvällens gång :)))))))))
sen plötsligt fyllde jag år och firade med en god tårta å familyn!
men min faktiska födelsedag var på agges skiva där jag var iklädd en cigarett! här är kvällens bästa bild, på mig själv, denna gestaltar den exakta känsla jag fick när jag tog på mobilens "fram-kamera" och såg mig själv. </3
på födelsedagsmorgonen vaknade jag upp med två trötta snällisar som följt me mig hem (obs för att jag inte skulle behöva vakna upp själv på min födelsedag då mina päron var på landet </3)
hade en perfect dinner med dessa glada.
träffade denna någon(?) dag senare. och vi hade bra häng as usual.
hade en världsbäst kväll och natt me clarr & simpis som ba va bäst å kul.
avslutningsvis vet jag att en hel del öl konsumerades under hela månaden, några betades av med dessa två vackra skapelser. majsan å dextrikus! <3

Postat av: Dukommerjuvetaändå

Älskarälskarälskar när det är massa nya inlägg. Så nice. Och diggar dig. Och älskar att ha dig på Skype. Vill ha dig där i bakgrunden hela tiden. Till den dan vi kapar ett Greenpeace skäpp å räddar alla djur på denna jord, amen.

2014-09-23 @ 00:21:56
Postat av: Anonym

Peppiga bilder juuu! Maj var en fin månad må jag säga

2014-10-05 @ 11:28:50
Postat av: Anonym

Peppiga bilder juuu! Maj var en fin månad må jag säga

2014-10-05 @ 11:28:52
Postat av: agnes

Ah det var jag som skrev kommentaren

2014-10-05 @ 11:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0