hade behövt en egen liten peter på min axel idag

jag sitter å väntar & hoppas på att regnet ska komma. lite åska vore inte helt fel heller.
lyssnar på sweeneymusik och längtar bort till musikaler. å det är fan världens bästa grej.
jag borde plugga psyko, skriva ner begrepp & förstå dom, läsa mer än det faktiska enda kapitel jag skummat igenom, kanske kasta ett öga på de två andra böckerna som tillhör delkursen, komma på nåt fyndigt sätt att hålla presentationen om min grupps fältstudie på fredag, osv.
igår såg jag "Turist" med joppe. den var bra. sjukt bra. den bör varje svenne (för att börja någonstans liksom) se.
jag längtar till landet, men ändå inte liksom.
åh jag önskar jag kunde rita bättre. har alltid lidit av dendär - få en tydlig bild i huvudet om vad man ska rita och så blir det helt åt helvete när det landar på pappret - grejen.
nu ska jag göra en ostmacka.
herrå.
 

Postat av: Claris

Hej Palmis.
Jag förstår precis alla dessa tankar så mycket. Om det är något jag inte saknar med skolan så är det allt man "borde göra" osv...
Och ja, musikaler är världens bästa grej påriktigt. Man blir så lycklig varje gång innan, under och efter musikal. Vi två borde åka till london och ha en musikalweekend tillsammans!
Puss min älskade.

2014-09-22 @ 09:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0