en gång är ingen gång

aloha.
idag blev en pissig dag.
också, känns det som att det knappt varit en dag. den liksom försvann. ni vet på detdär sättet som när man råkat trycka på en random knapp på tangentbordet (tror det är "insert"-knappen) som gör att om man ska skriva något framför en mening man redan skrivit så försvinner bokstav för bokstav. you get it? händer mig iallafall.
jag var påväg till skolan vid 11 men hoppad av tåget i järla och vände. hade jobbig huvudvärk som kändes annorlunda en ens "vanliga" liksom. och min kropp var växelvis varm/kall på tåget och jag kände mig så himla konstig. sen blev det jobbigare backen hem för jag mådde illa och låt oss lämna det där.
sov i tre timmar från 12-15. gick upp, åt lite majs å pasta. sov/vilade vidare och gick upp till middagen men tog en macka och te istället. nu känner jag mig sådär typiskt "dålig" för att jag missade skolan & inte ens har pluggat lite istället. är lite irri också över att jag missade just genus-föreläsningen. den om någon ville jag ju för bövelen höra.
tänkte sätta mig å plugga lite men insåg att klockan är fan ändå halv nio och dagen är liksom redan förbi. och typ bättre å göra det till en hel sjuk-dag än att tycka eXTREMT synd om mig själv för ett försök till plugg i en timme. (som förmodligen bara kommer bli extremt oproduktiv och mobilandes igenom).
så.
ska nog äta glass istället. å kolla på film.
fun day.

Postat av: jessi

Imrgn blir bättre <3

2014-09-23 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0