brotherhood

hejlo.
har haft en så braaaaaaaaaa helg.
jag låtsades som att mitt plugg inte existerade & att jag hade en mini-semester. bodde i min syrras lägenhet delvis och annars hos anna typ. världens fest. för mor å far var på landet. och ninni är i rom i en månad.
fredagen svepte jag agge å anna öl & gick på klubb i högdalen. det va cool bro. oklara möten men bra dans till trummor. lördagen var en världsbra höstdag. jag å anna promenerade i tanto och letade kläder i hela stan men hittade inget kul. desto mer dyr dricka kunde vi köpa på kåken samma kväll! ehe. lol.
sagt å gjort. kåken me elli å agge. innan det en fabulös middag me a und a. söndag vare rep å gudstjänst följt av bio me lisa & eliott. sen åkte jag hem till mitt tomma, obesökta hus och drack te, åt mackor och kollade på film.
bra avslut på en plugg-ignore-helg.
idag var jag dock tvungen att ta tag i saken. har blivit lite extremt påriktigt jätterädd för torsdag och tenta.
men. ja. det får väl bära eller brista.
aggo åkte till spain idag. fakta som tynger & gläder mig. hej aggis hoppas du läser detta ändå!
nu ska jag skypea med isa.
herrå.
 
 
 
 
 

Postat av: Clara

Vilken fantastisk helg palmi❤️

2014-10-01 @ 05:28:44
Postat av: agggg

heeej jaaa ååå bästa helgennnnnn.

2014-10-05 @ 11:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0