neighbourhood

hmmm hörrni.
hörrni stavas typ med ett r har jag för mig. men har alltid skrivit med två så det känns bättre så.
(juste, HEJ malin <3)
idag hade jag velat gå på museum, promenera, äta en god lunch och hänga med någon bra. men istället vaknade jag hemma hos min syrra halv ett och tog mig sömnigt hem och la mig i min säng och åt frukost. nu är klockan fyra och här ligger jag än. så himla trist när man trots många timmars sömn och endast ett litet alkoholintag kvällen innan, kan vara så himla trött "dagen efter". såg iallafall Neighbourhood på Fasching igår och det var jäklarns bra.
sjukt hur både upplyftande och förödande det kan vara att se och uppleva livemusik/teater osv. först blir man liksom helt amazed och känner bara välbehag och braighet. sen smyger ångesten på om huruvida man själv aldrig kommer vara så musikalisk eller kunna bidra till något så sjukt bra. då blir man depp.
idag är en såndär dag. när man tänker på allt man kunde gjort men istället bara literally ligger i sin säng och kollar ut genom fönstret på det fina vädret.
ska iallafall på jarrod lawson ikväll på fasching och ser fram emot själva konserten men inte att ta sig upp härifrån och åka dit....
there u have it! lite vardaglig livspepp från yours truly! ;)
aja. varje dag kan inte vara en fest. typ.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0