mmmba

idag är det måndag och jag har lite ångest. MEN det ska jag inte älta nu.
i lördags var jag återigen på fasching och såg Jarrod Lawson, mycketmycket bra. saknade dock lite extra pepp & sväng, men han har en ljuuuvlig röst. på söndagen hade jag dejt me en bättre människa vid namn maja! vi var på moderna & såg fin ny skulpturutställning och en annan random utställning i lokalen brevid fylld med massa rökelsepyntade kontorsstolar. mycket random. hade en väldigt bra-a-a-a dag med majsi iallafall. trots extrem grått och mörkt väder? det blev liksom aldrig riktigt "dag".
efter majsihäng åkte jag och förtärde en mozzarella som middag i systers lägenhet. sen mötte jag upp elli i ösregnet och gick på SOVEs konsert i sofia kyrkan och träffade andra bekanta menschen. trevligttt.
sen hade jag en halvångestig söndagskväll med tankarna åt "framtiden"/februarihållet, orkar EJ.
men blev peppig å glad av att skypea med två bättre bästisar som inte befinner sig i samma stad som mig. mallo & aggo.
nu ska jag låtsas plugga hejrååå. 
 

Postat av: agnes

Mm blev också pepp av att prata med er bra grej

2014-10-13 @ 20:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0