liten trött snorvalp

har verkligen en bakisdaginmyparentsFACE idag. känner mig lite som en pinsam tonåring eller nåt.
vill aldrig riktigt erkänna/visa bakishet för mina päron av någon anledning. men idag blev det så jävulskt tydligt ba.
var ute sent igår och sov över hos ninni (även med henne då hon är hemma i helgen för att sen åka tillbaka till Roma!) mamma & pappa var i stan så både jag och ninni blev hämtade av dom med bilen efter att vi legat i sängen ca ett halvt år och knappt kommit upp. o-frukostätna, helt bombtrötta, jag med huvudvärk blir vi liksom uppfiskade av päron som kör till maxi för att köpa färskt bröd, mor å fader konstarerar att smset dom fick av mig kl 5 imorse kom fram och att "HEHE stannade ni till stängning eller ;)?". när vi kommer hem och egentligen har alla ingredienser för en apgod frulle, som serverat ba helt plötsligt så går jag direkt och lägger mig i min säng för att bli av med huvudvärk och smygillamående. när mamma sticker in huvudet i mitt rum och ser mig ligga helt död viskar hon (tänk er att jag härmar min mammas röst) "jahaa okej vill du inte ha frukost nu? okej vila du lite mmmmmm. okej :)))::(8.):)()+" obs. klockan är då halv 2. sen lyckas jag kravla mig ner och tugga lite på en brödkant. dricker lite mjölk. går och lägger mig igen och återkommer ca 40 minuter senare med plötslig mini-energi och matglädje.
det kommer liksom ingen större poäng med detta extremt långa utlägg. mer än att jag känner mig lite patetisk. när alla vet varför jag inte orkar existera men vi *BEHÖVER INTE NÄMNA DET HÖGT* :):;):);););):).
gulli family iallafall. snälla en dag som denna.
nu när jag börjar komma till liv igen måste jag dock verkligen skriva min del till grupparbets-rapporten vi ska lämna in imorn. PEPPEN :))))))))))))))))))
fan.

Postat av: agnes

Hahahah pluppig bakisanna ändå.

2014-10-19 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0