let's go nu är jag din yoooo

hade tänkt göra nåt bra innan skolan idag.
börjar liksom klockan tre. men det bidde inte så kan man säga. min kropp vägrade lämna sängen innan 11 och sen har jag bara varit otroligt långsam. har exTREm träningsvärk i mina vader/ben vilket är så himla patetiskt då den enda fysiska aktiviteten jag kan komma på att jag utövat är; dansat lite hejhopp i lördags och sprungit till tunnelbanan. känner mig inte jätte i form nej. (som man annars brukar va då ;);););););))
nu sitter jag med min "Statistik för beteendevetare"-kursbok brevid mig å ba ja nej ja nej ja nej.
Läs kap 1-6 till dagens föreläsning står det i mitt schema. will NEVER happen liksom. kommer förmodligen inte ens börja. fan. måste sluta tänka att jag är en naturvetaridiot = alltså ej kapabel till ämnet. i can do this shit.
typ.
ska lyssna på krunis å försöka peppa nu. mm.
hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0