juni månad 1.0

jag å jorun såg 1d på friends arena. andra året i rad tillsammans! fin grej <3
samma gamla kärlek blossade upp självfallet.
jag å paps gick på museum as usual.
jag fick en världsfin bricka av mami i födelsedagspresent. en av mina bästa grejer.
hängde i falles nya place me vick å isa.
det regnade nyblivna studenter som man fick pussa å krama!!! här en glad elli.
en sprudlande joseph!
en liten erik!
jag & aggo cyklade/sprang ikapp s3a's flak och möttes av glada firande ansikten. speciellt joseph där i mitten. så himla bra hahhaaha.
minglade/hetsade omkring på massa fina studentmottagningar med denna pingla!
gick på fest me gamla braiga klassisar och hade det gött!
åkte hem i bästiga somrarnätter/morgnar, här vid classic fina slussen me offis.
hade bakisdag me offan på ikea haha. <3
försökte knåpa ihop små studentpresenter, här till josef å filip. fortfarande lite oklart att få ett pussel men jag hade massa bra tankar om det hela men så ja, blev det sådär.
fick gratta dessa stiliga herrar!
hade skolavslutning me mina bästa barn och fick fina blommor och presenter. blev så himla glad å tacksam för att få ha haft ett sånt bra jobb.
sist men inte minst; fick krama om och gratta DESSA två. agnes & sofia! studenten alltså. världens finaste bästigaste grej. både att få vara med om själv & att få se alla sina bästiga vänner gå igenom samma sak.
over and out.

Postat av: agggg

Okej juni var också en jäkla bra månad. Men du glömde midsommar hallå?

2014-10-07 @ 08:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0