juni 2.0

hade återträff me gamla godingarna. såhär såg tre av dom ut. enrique, adamos & alejandro.
hade sista jobbdagarna på jobbe & spelade mycket bandy med detta gäng. (kände att denna bild va väldigt anonym så den va ok att lägga upp hehehe)
for till löparö över midsommar och hade pre-midsommaraftonhäng kvällen innan på den legendariska flotten. sjukt. najs.
midsommardagsaftons-förmiddagen plockades det blommor!
kolla massa goa smööörblommäääär. vill ha nu!
tre midsommarqueens följer nedan, välkomna anna, agnes & mahlin. <3
ett bättre tågande till midsommarstången med "åååh tjääjer" sjungandes & en midsommarvulva som fattats allt för länge i åtminstonde MITT midsommarfirande! + väl framme hade vi extremt bra dans å sång, kaffe-kaka-lite alkoholförtäring & jag hittade en 4årig bästis, eller snarare så fann hon mig!
flotthäng till midsommarkvällens festplats. å denna flotte hörrni. världsbra grej. och slut på midsommarbilder. världens bästa dag/kväll/helg/häng vare. tack löparö och alla inblandade! <3
efter sista dagen på jobbet fyllt med massa ansiktsmålande, kramar och panik-häng me mina bästisar åkte jag direkt ut till barnens ö och denna favvo.
jag hade en finne/sår mellan ögonbrynen hela helgen och försökte här lite snyggt täcka detta flaw. lyckades? javisst!
mellan varven av cykling, klipphäng och massa mat&te-intag skulle jag leka spiderman, se hoppet nedan. och landade brutalt och fick sommarens första skrapsår på benet. men snyggt hopp va ;);););)?
jag hängde me majs, simp, clarr & emilia med flera och drack öl  och såg ut såhär:
sen spenderades en bättre natt och morgon i rågsved me gänget.
offan fyllde 20 och vi firade!

tack juni du var bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0