juli 1.0

juli var en månad som existerade! här rivstartades den med öl me 2 av mina bästa polare.
sen hängdes en hel del på landet. här i mormors gamla sovrum med hennes världsfina tapet.
en grönbuskig fin sommarskog.
jag bakade väldigt många sådanahär kakor. vinbärskakor <3
luktade på mormors rosenbuskar
sen rätt vare va for jag från onsala till köpenhamn. tillsammans med dessa 2 pojkar skulle vi ta vårt pick och pack och möta upp resten av gängET i berra!
här är 4 av 7. filip, elli, aggo & josef. i vår finfina lägenhet.
passade på att mysa med denna skrutt!
crewet <3
die mädchen i väntan på att boysen skulle komma ut från gayklubb vi inte fick komma in på :'(
morgonen efter gick jag ut och köpte färska frallor till hela bunten, och stötte på ett flertal magiskt fina väggar.
här går tysklands flagga och ser bra ut.
älskar denna. haha.
crewet redo för fotbollsFINAL! (obs. vi var mest pepp i hela kreuzberg)
jag å aggo hejjandes på random bar!
rätt vare va så........ VANN VI(dom)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! livets fest vill jag säga. SÅ mycket glädje å kärlek bjöd berris på resten av natten.
peppiga crewet!!!!!!
nytysken josef!
sen dansade vi på random gatufest och livet kändes väldigt festligt minst sagt.
här tar random man kort på oss på eget, hans alltså, initiativ.
liten josef i stora humana affääären.
bärs och chips/salta kringlor är alltid en bra start på fest.
and then we were 5! anna å aggo tog tåget hem, efter att berra varit sista stoppet på deras tågluff. och resten av oss hängde kvar i berra några timmar och sen tog vi flyget hem.
TACK berra & mina bästiga vänner för en fantastisk första halva av juli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0