jag kan lääära dig se, bortom magiska uuunder

igår vid denhär tiden satt jag å hetsläste alla anteckningar och begreppsförklaringar jag suttit instängd och gjort de senaste dagarna. så skÖnt att jag slipper det idag.
hade alltså första tentan idag och det gick ok, lets just leave it there hehe.
nu ska man ba gå i 2-3 veckor å inte veta resultatet :) :) :) :) :) :)
igår i pluggandet pausade jag i en välförtjänt timme och gick bokstavligen ut å satte mig i skogen på en sten. fast en miniskog, inte den riktiga här nära mig utan en mini som ligger i bostadsområdet. men den har iallafall utsikt över vattnet och det va ba så himla höstigt och fint. smsade mina 2 av mina gamla kollegor från skolan och ångestade över tenta och vinter å saknade dom. fick så himla gulliga svar och blev glad resten av kvällen trots tentaångest. ibland är det ba för harmoooniskt mina vänner.
nyss köpte jag flygbiljetter till london & 2 av mina bästisar. är. extremt. LOADED. inför det jatack.
nejmen serri. är jättejättepepp. 6-10 november. så snaAArt!
bättre blir det. ska åka med "brunchisarna"/delar av "nacka-tjejgänget", haha alla benämningar låter lol men JA, vi ska åka till Gdansk den 21-23 nov. och vi fick flygbiljetter för 113 kronor t&r. IBLAND liksom. ibland vill livet ba ge lite. passar bra just nu faktiskt. mm.
 
nu ska jag fortsätta lyssna på peter och tagga söndag då jag & anna ska se honom i LIVET ÄR EN SCHLAGER<3333 (kommer tänka på dig claris<3)
hej.

Postat av: jessi

du e så jäkla gullig

2014-10-04 @ 15:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0