I like pina coladaaa

hola ¤¤¤, tre små solar får ni där varsågod.
om 1½ timme ska jag vandra till tåget och åka till su, best place on earth <33333.
jag å min gruppis ska få kommentarer på vår vetenskapliga rapport som blev godkänd men tydligen hade en del brister, alltid lika kul :)))))))))))))))
sitter faktiskt dock relativt duktigt å pluggar - dvs. skriver av föreläsningspowerpoints för hand i förhoppningen om att ta in fakta. just nu skriver jag om neuronets/nervcellens uppbyggnad och olika zoner. I'm havin a blast!
hade en bra helg iallafall. även en pluggförnekande sådan men det förstod ni nog! i fredags hejdåölade jag å olli elli, igår flyttade hon till london. knäpppppt. i lördags firades sara som är på höstlov i hemstaden och dessutom fyller 20. det va himla gött. jag, lisa å joppe gav henne en pinata! den gick sönder rätt fort men det va kul ändå japp. sen var delar av oss på faschilifasching och idag har jag träningsvärk i benen, TROTS att jag inte dansade sÅ mycket. jag är patetisk </3. sen sov jag hos eliott me lisa och vi gjorde typ nästan ingenting dagen efter. frukosten som åts väldigt långsamt var väl ungefär den största bedriften. men det var väldigt GÖTT det me hörrni.
här är glada bilder.
 
joppe med nyinköpt åsnepinata
sara när hon bemästrat åsnan
2 pariga par, i ett trivsamt svartvitt filter, som jag gillar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0