hej aggi! gillar att du blir glad av mina simpla hej'n.

glömde ju berätta om annan misär idag. (förutom plugget).
jag åt köttfärssås & makaroner till lunch. det lockade för mycket med smaken av makaroner OCH att det bara skulle ta 3 min att koka. lökheten var ganska stor. men det var gott, förutom att jag fick panikmätthet efter ett tag. för skulle av någon anledning förtära en hel mozzarella också i samma svep. javet det var liten random blandning.
sen gick jag till macken på chokladjakt & eventuellt inköp av billys(lol vad gör jag)pizza. kom därifrån med en liter mjölk i något slags desperat försök att dämpa min lökighet. (och en liten marabou.) obs! ingen billys. jag lugnade mig.
idag är det dock 7 dagar kvar till london. det är ju jävligt knäppt. men så sjukt skönt & fantastiskt.
i tisdags hjälpte jag en desperat random tant med hennes tvättmaskin. vill ni höra storyn? den är inte så händelserik mest random.
min kamera på baksidan av iphonen har slutat fungera. det är bara svart när jag försöker använda den. största idiotgrejen. vill ju ha den i london.
"selfie"-kameran funkar dock. så tvingas se mig själv mer än jag orkar.
här är jag när jag försökte fota utsikten jag å elodyne beskådade när vi var promenad, här högst upp på åsögatan med utsikt mot vattnet, fåfängan & viking line. jag ser ut som en besvärad tant som inte fattar hur kameran funkar <3
 

Postat av: Gun marie

Hej bästis! Vill äta marabou och billys me dig, saknar er alla 3 så mycke. Skaru hälsa på bästisar i london??? Va FETTT!!! Ser fram emot att hääääänga!!!! Tycker din kurs verkar så intressant men ändå krävande, fattar ångesten duuu! Men mycke i livet är värt också och du är samtidigt wn person som verkligen är bra på att uppskatta både människor och livet! Puss min älskling. Vi drar dirr till chovas å krökar när ja e home

2014-11-01 @ 09:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0