give me a siiiggggn

HEJ paggis! (aka agnes, aggo, agge osv)
jag gillar dina comments. som min egna personliga lilla support. mycket uppskattat.
visst va mio min mio bra (& hela albumet)? dagens tips är: brittan. fick den helt plötsligt på huvet, förmodligen för att jag dampar så mycket på alla dessa powerPOINTSssssss. har totalt 17 stycken att skriva av/ner. ligger på 3e men kan liksom inte få den klar. ligger på de sista 5 sidorna påren men kommer ej till skott. för blir så irri över att det ALDRIG tar slut. det bästa jag vet är liksom att pricka av på min lista där jag har skrivit upp alla powerpoints. men det tar ju typ dagar innan jag får göra ett litet kryss, för jag är så seg och dom är så långa & så oförståeliga. nu lyssnar jag på work bitch. så random låt. skitstörig dessutom?
bytte till ...baby one more time. gotta love the little dots i början av låtens titel. den heter så på spotify alltså.
men OKEJ. jag är inte på återföreningsöl å känner mig dödstråkig. men även dödstrött och dödsångestig för plugget. så kändes relevant nånstans att stanna hemma.
imorn ere kör. kul iallafall.
hej.

Postat av: agnes

Åååååå blev helt happy över detta. Mmmm. My moment to shine liksom :-) men KÄMPA palmen!! Vet att du kan och det vet brittan också! Hit thst powerpoint one more time (lol). älskade början av detta inlägg. Tack för dagens livspepp. puss

2014-10-28 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0