det blir mer aggis i promise

aggo, that's why its called juni 1.0. det kommer en tvåa. bidde så mycket annars ;))))))
idag hade jag lektion från kl 10 till 17 var tanken. men var färdiga vid halv 4 så det skönt.
hade två föreläsningar direkt efter varandra. som handlade om massa stuff. men många cell-begrepp so to speak.
sen en halvtimmes lunch/gå över till psykologiska instutionen (vilket tar typ en kvart lol). så jag tryckte i mig en macka å vaggade dit. på seminariet skulle vi ha "labb". där gjorde vi ett experiment som handlade om sambandet mellan stress och prestation. vi skulle trä på pärlor på en tråd under tidspress, mäta blodtryck innan och själva ange stressen vi upplevde enligt en skala. och detta gjorde vi på om tre gånger; en där hela klassen kollade på, en där en liten grupp kollade på, och en där vi var helt själva. SPÄNNANDE ELLERHUR. fortsättning följer. nu ska vi ha grupparbete om det och skriva en utförlig vetenskaplig rapport :) :) :) :) :) livet.
jag vill so badly veta om jag failade tentan eller ej. kan jag få reda på det nuuuuuu elleeeer.
asså åh. väntar på ett paket på posten också. har skickat efter en greeejeee. är så peppppig. ett par fina örhängen på en liten sajt. mmmmm. peppeppepepp.
ska jag göra 2.0 nu. ja det kanske jag gör.
 

Postat av: agnes e jag

Ja men duuuu vad du är clever! Så bra grej. Blir pepp på livetttt.

2014-10-07 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0