det blir alltid värre framåt natten

är inte "bj"-ljudet typ jättekonstigt?
tänkte på detta när jag skulle skriva in björn på spotify. fick för mig att jag blev björn skifs-pepp.
men liksom, lyssna påre bjjjjjjjööö, bjööön, bjöööörn. säg utan r först. låter så himla töntigt? bjjj-ljudet vill säga.
kan vi alla take a moment och läsa/lyssna igenom "Det blir alltid värre framåt natten";
 
Dagarna och kvällarna då lever jag
Trivs med mitt jobb
Har kompisar att snacka med, det flyter

Sticker ut och tar en öl
Och hö-ör ett band
Jag dansar väl och mår rätt bra av värmen från nån flicka

Det blir alltid värre framåt natten
Långt från alla ljusen alla skratten
Ligger vaken
Tänker på dig
Minns för mycket
Å är ensam
 
Hittar alltid på nånting
Gör vad jag vill
Har ingen att
Ta hänsyn till
Och ingen tid att passa

Går på bio
Spelar squash
När jag får lust
Och käkar sent och dyrt och gott
Har det rätt bra på kvällen
å refräng igen.
 
lite ändå? man ba ja. mitt liv typ. hahah okej. kanske inte RIKTIGT så depp. men okej såhär, typical mode när man är emo och känner sig lonely? japp. där har ni mig.
 
en gång skrev anna, inte jag alltså, fel. 'twas a hilarious moment.

Postat av: agnes

Hahaha bjön

2014-10-16 @ 15:58:42
Postat av: Bjön

Hahahah<3<3<3

2014-10-17 @ 01:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0