annars vore jag inte jag

opa.
i onsdags hängde jag me gullknoppen/brorsdottern min i någon timme. det va fint. saknar henne alltid litegrann. fan det är ju jättefint väder ute just nu. borde verkligen gå ut. men känner inte för att promenera själv typ. som en ändå kan göra sådär ibland. men det passar bättre i typ regnväder, då vill man ändå va själv. sol ger en pepp å det vill man ju dela med någon. #lonely
har varit hemma hela dagen idag. skulle träffat lisa på eftermiddagen men hon hade mensvärk that poor gurl.
berättade jag om min menshistoria häromdagen? vet att jag berättade för agge, isa å jessie. men för er andra 1 1/2 personer kan jag ju dela med mig. den är verkligen inte så kul. nu blev det liksom så mycket större än det var tänkt. AJA.
jag skulle in på ica för å köpa mensskydd och choklad påvägen hem från su i måndags. chokladen var dock tänkt på hemresan för att jag var hungrig och väldigt sugen. insåg dock det "komiska" sammanträffandet av produkter eftersom att det är väldigt typiskt, och farade alltså detta köp redan innan jag entrat affären. VÄL vid kassan skrattade kassörskan å sa "BRA KOMBO ELLERHUR?!!..!11 HEHHEHEH.. EHeheEH" varpå jag svarade lite genant men väl medvetet "ja, hehe.." då fortsätter hon med den redan påbörjade höga rösten "DET ÄR FAKTISKT VÄLDIGT VANLIGT. TYP ALLRA VANLIGASTE KOMBON heheHEHE." mumlandes svarar jag "ja jo heh. förstår det. tänkte faktiskt på komiken innan jag ställde mig här ja.. hehe.." och tar mitt lyckade köp och går där ifrån. värt att påpeka är att klockan var cirkus 5 en vardag och alltså rätt folktätt på ica östermalm. GÖTT är vare är. livet.
janämenja det va lite kul. men hon var så grov pånåvis. grisigt skratt och tal. if you know what i mean.
 
igår var jag på cirkus och såg livet är en schlager med anna, där bl.a. peter jöback, helen sjöholm och johan glans medverkar. extremt. extremt. bra musikal. se den! som väntat var peter fenomenal. särskilt under denna låt.
 

Postat av: jess

hahaha "grisigt skratt å tal"

2014-10-10 @ 22:16:44
Postat av: agnes

Hahah fortfarande en bra story. Fattar känslan men svår att förmedla

2014-10-10 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0