så kan det gå ;);););););)

hej. jag sitter å häver i mig vatten för att stilla mitt lättmjölkcrave. pga. det är asjobbigt att köpa mjölk när man är ensam hemma. har handlat två dagar i rad nu och det var det jobbigaste jag gjort. cirka.
promenerade hem från pianot idag. det var renande osv. faktiskt rätt skönt.
försöker läsa en vetenskaplig rapport om ett experiment gällande metakognition. går JÄTTEtrögt. för glömmer att jag försöker läsa å tänker på annat/sjunger/visslar med i låtar jag har på, samtidigt som ögonen bara glider förbi massa text.
kom hem från london i måndags och är därför deprimerad. är ensam hemma å lever i en depp-bubbla.
att jag ska försökta ta mig upp ur sängen imorgon för att gå till skolan kl 9 är ett STORT frågetecken. men måste för det är obligatoriskt. ap-a.
london var jättemycketbrajatack. har dock extremt mycket blåmärken på mina ben efter diverse caused skador.
gjorde bl.a. livet största faceplant, heter det så?, när jag i ett kanske inte jätTEstabilt tillstånd (ap-arg & något onykter) skulle springa efter å skälla ut/slå ner(?) en kille som tafsat på mig å jessi. japp. ställde mig upp och gick därifrån som absolut inget hänt. sjukt moment ska ni veta. men vad gör man inte för idioter som behöver läxas upp.
livet. inte det bästa momentet på helgen kanske, men det mest komiska förmodligen. ackack. fick vänner dagen efter istället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0