may the force

jag har ett vykort med jesus som motiv som ser ut exakt som bilden ovan, fast + 3d effekter.
I don't know why, but it just makes me happy.
kände att ni behövde veta. längtar tills mina päron receivar ett liknande vykort i brevlådan. (a gift from me&gdansk)
idag har jag försökt plugga. men har mest kollat på the originals, youtube och ätit mat. dock!!! fixat en hel del grupparbete, för min grupp har lite mini-damp, jag har varit dagens samlingscentral & gruppmamma. (OBS PÅ ETT BRA SÄTT, ej en asjobbig sådan, ba varit central för mail etc.) ska ba försöka ro hem dethär också nu va ;) ;) ;) ;)
jag längtar utomlands. efter london å gdansk känner jag mig redo för nya äventyr.
pls do tell om du känner samma som jag <333333333333. nejmen serri. var min resvän. vettja.
ska försöka att inte göra slut med alla mina sparpengar så jag kan ba GO SOMEWHERE i typ februari.
hejrå.
 
OBS. update. enligt google föreställer bilden inte jesus utan gud. svårt å veta dock eyEYEYEEY ;). tycker om den lika mycke va. okej högst oklart. en annan identisk bild säger att det är jesus. I DONT KNOW AND I DONT CARE. I love it! (see what I did there ;)))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0