lusselella

när jag sitter för mycket vid min skrivbordsstol/köksstol (båda vill säga) får jag ont i ryggen, rumpan å benen. VÄRLDENS jobbigaste grej mina vänner. för där sitter jag ca alltid. frukost/(lunch)/middag & all tid spenderades framför datorn = hela mitt liv. jag får alltså ont i dessa delar av kroppen HELA tiden. hur jobbigt? extremt.
efter extREEEMT mycket om & men med min grupp :):):) så verkar det ÄNTLIGEN som att vårt grupparbete lämnas in nu! livet <3. om vi får icke godkänt eller rest kommer jag att klappa till någon :)
bakade iallafall lussebullar idag mitt i allt.
dom blev rätt fina vissa av dom!!! peppigt.
nu ska jag signa ut & lägga mig å läsa! försöker få igång ett läsdriv. får ju det när jag väl fåre liksom. men annars glömmer jag helt seriöst att läsa. är oftast så trött när jag lägger mig. men inte när jag sovit till tolv samma dag :) då har man lite energi 12 timmar senare ska ni se.
veeet att du också vill se jeppe aggo! will think about you!
puss nurå å hej å hå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0