london är en stad

eftersom min mobil har total damp så kunde bara ett fåtal bilder tas (och dessa med kameran som är mot en själv "selfie"-kameran so to speak). resten är tagna med min gamla tattiga kamera eller isas/jessies mobil.
JAPP.
 
jag såg en golden penny board som va fin. (offan titta fin va!)
här är gänget i en julkula. extremt tydlig bild osv.
dom små framför julskyltningens unicorn!
oxford streeeeet yyoyoyoyo.
hej alla kompisar
jag & jessi gick till hyde park trots extrem blåst och kyla på min begäran. men det vare värt! parken är fiiin och jag fick klappa-ish en ekorre som förmodligen gav mig rabies, hittade ett fint löv som jag absolut ville ta med mig hem. jag å jessi pratade med ankor och drack kaffe & åt brownie i hundra minusgrader <3
walkade hem förbi primrose hill där finfina engelska hus pryder gatorna. här är jamie olives hus. tror vi.
en tott på en bro.
några timmar senare fulla & glada väntandes på tuben.
the tower of london sjukt fint dekorerat med poppies för att hedra alla soldater som dog under första världskriget, 100 år sen nu! inte så tacksam bild, men sjukt fint vare!
<333
nejmen hej pärlan.
happyyyyy jappo.
trötta på das tub.
brick lane glädjeeeeeee
spidey-kanye
göllers
laaaandaaaan by night brur
(obsobs! poppies-installation på bigben, hur fint?)
primarklycka.
gängettttt
sörjer nu varje timme jag inte får spendera me dessa skruttisar i deras stad.
post-resa-ledsenhet nivet. osv.
tack för denna gång dock!

Postat av: isaaa

<3<3<3<33< miss u m8.

2014-11-16 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0