juli 2.0

från bästa berris tillbaka till bästiga onsala/landet, med sin världsfina skog.
jag barn/hundvaktade lillbebben nedan. han var övertaggad på att ta bild tillsammans <3
 
jag å offis drack öl på söder å parkhängde. jaaaa sommarlife.
mer sällskap anlände; lisa & alva.
fest grabbar.
millesgården me paps&syster.
har du SETT en mer symmetriskt vacker blomma??? SÅ pretty
favvoapa. "tänkaren".
ISA, var i staden. det var så gööötttt å få hänga med henne igen. i hemstaden.
titta cute va. <3
öla/vina med allas vår vick!
grillhäng hos alex me mitt crew adam&jeggo<3
dansade mig jävulskt svettig me gänget nedan. bra kväll bra kväll.
åt hamburgare själv i väntan på morgontåget med en oslagbar, vacker som alltid, view över slussen. (obs! nybadad! man ba JAtack)
en tom bussterminal. åh. I will miss u next summer alltså. när här ska byggas om å grejer.
åkte till löpis å träffade denna! och hängde på hennes jobb!!! kul vare. jag satt å läste harmoniskt. mmm.
hade ett sista SIFERAAN-häng. love domhäraaaa.
va på random glitter/pride/partyyy, alla sken. det var bra.
tack kära juli för en fantastisk sommarmånad. I will miss u forever.

Postat av: agnes

What sågs vi inte alls i juli?? Eller jag kanske bara inte fastnade på bild?

2014-11-04 @ 23:16:00
Postat av: agnes

Nämen justfan jag jobbade ju

2014-11-04 @ 23:16:19
Postat av: palm talking to agg genom kommentarsfältet

jupp, såg dig typ inget efter berris tror ja.

2014-11-05 @ 12:13:38
Postat av: palm

eller jo, vi sågs ju på löpis förstås!

2014-11-05 @ 12:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0