jepp

älskar när pappa bestämmer sig för att "lyssna lite lågt bara" på italienska nyheter på datorn, när jag precis frågat om det är okej att jag sitter å läser/pluggar lite i samma rum (vardagsrummet).
resultatet av att byta rum blir detta :):):):) sätta sig framför datorn å dregla.
förövrigt, om detta inte redan var tydligt, så hatar jag grupparbeten. det är så jävla TRÖGT bara. och tar liksom aldrig slut? när en väl har lämnat in rapportjäveln som var en kamp fylld med blod, svett å tårar, då ska en ha opponering på en ANNAN grupps rapport TILLSAMMANS med sin egna grupp. ska en ba styra ihop det också rå :)::::):)::::::::::::::::) ibland ba :)
varför jag inte kan njuta fullt ut av tanken på denna veckas slut - då jag kommer ha haft opponeringen och tenta 3 av 4 - är för att jag vet att jag typ dagen efter kommer bli tilldelad ett nytt grupparbete. haha. it never STOPS liksom.
annars var jeppes stand-up mycket stabil och uppskattad.
var på millesgården och magasin 3 me paps igår. också bra. millesgården är typ top 5 finaste platser jag veeet. OCH vi lyckades pricka in solen, typ tredje gången den visar sig denna månad :))))
nu ska jag fortsätta läsa om minnet :))))))))))))))))))))))
ioförsig är det fett intressant. ba jobbigt när en vet att en ska ha prov påre.
adjö.
 
 

Postat av: agnes

Ååå jeppe. Wish i was there

2014-12-01 @ 00:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0