haloooooo

hej!
glömt å säga att jag passed the test??!!!!! klarade förra tentan! livets fest ska ni veta!!!!!!! är happi.
dock är nästa tenta på torsdag haha. fast det kanske jag redan sagt lol.
jAja. visste ni att "en student på högskolenivå" har ungefär 100-200.000 ord i sitt ordförråd, hur sjukt? om man har närmare 200.000 vill säga. 100 ord kanske inte är så craycray liksom.
OCH, hälften av alla ord vi använder = ord som och, om, att osv. kul eyeyeyey?
man lär sig nå nytt varje dag.
jag kan vara er educator för detta! om inte annat så lär ni er ju vad jag har gjort/har att beklaga mig över just dENNa dag liksom :):):):)
kul saker dock: imorn ska jag se jeppe rönndahl me lisa! och i december ska jag å maja gå på "En skam" av/med(?) soran och magnus betnér. PEPPIGT hörrni. mycket peppigt.
 

Postat av: agnes

Näää vill också se jeppe!!

2014-11-26 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0