håll i er nu för här kommer lite ödmjukhet

H E J, annispannis, aggopaggo, clarislove, olliboll, lisamisa, offi, majo, isa & jessi, och kanske nån mer som mitt pluggtröttahuve just nu inte kan komma på.
tenta imorn. as you all know. hehe... känner någon slags blandning av total panik & helt aplugn. lite som en våg, om jag tippar lite åt ångestpaniken så måste jag snabbt bara låta bli, så blir jag lugn igen. orkar inte falla i gråt-vadfangörjag-jagkaningenting-session. det kommer ba dra ner humöret ju.
vill liksom bara passa på att bocka å buga, tacka, för att ni står ut me mitt tjat här. och all PEPP ni ger, i allmänhet och nu i pluggtider när jag har stora lass av ångest. känner mig ytterst ödmjuk en söndagskväll som denna. har haft konsert med min bästiga projektkör och "unnat mig" lite häng hos martin&jessica efteråt. det var fan ett bra beslut ändå. (hade tänkt åka hem först, för å plugga)
hursomhaver. tack! ni är bäst! på riktigt liksom. ni ääääär det. får liksom sånna där flin i min ensamhet när jag tänker på er. det är det bästa. ska ni veta!
och claris, s j ä l v k l a r t, ska vi dricka öl och äta billys när du kommer hem. längtar så mycket att jag faktiskt inte kan beskriva det på ett rättvist sätt!
puss mina små hjärtevänner!
nu ska jag läsa mina superba tvåmiljonerssidor-anteckningar! :)
adjö!

Postat av: isaaa

<3<3<3<3<3

2014-11-05 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0