glögg

hej.
är megatrött. av absolut no reason. har gjort cirka 0,01 saker denna helg. skönt! men också damp-framkallande. idag fick jag ryck iallafall. läste imorse dn's intervju me lena dunham och även en recension av mia skäringers föreställning i gbg, blev sedan fast besluten att jag måste sluka dessa braiga människors böcker. på studs.
åkte därför in till stan med detta som enda mission, att köpa någon av böckerna, med mest pepp på lenas. åkte till två pocketshops å åhlens city men utan resultat. mååååste allt vara slut när jag verkligen fick bok-pepp???
sjukt störigt. ska försöka imorn igen.
i torsdags hängde jag med broderjord å systrarna mina. det va gött.
ovan är resultatet av lördagskväll. letade sprit - hittade glögg - firade därefter mini jul med vörtbröd å tända ljus. hittade också två vinflaskor med lappen "obs. mycket dyrt vin!" på. lolade för jag stjäl aldrig sprit från mina päron??? alltså måste det typ vara en lapp skriven av och ämnad för min pappa. som en påminnelse. ändå kul. hah.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0