bababBA. babar!!! å bästa pellefanten.

heJ.
jag måste bara få emo:a lite.
jag får ångest av att jag börjar jobba på tisdag. och att ALLA ska åka ifrån mig inom den närmsta tiden.
jossan flyttar till mexico på måndag och jag kommer (for real this time) inte se henne på ett halvår.
emma flyttar till australien. isa och jessie flyttar till london. sara åker tillbaka till skurup. anna åker på kulresa till budapest me julle i några dagar. agnes åker till indien i 3 veckor. malin flyttar till hamburg. kan ni bara LUGNA ER LITE. egentligen är jag ju lika excited som er för era resor liksom, men samtidigt känns det fett jävla jobbigt.
att alla tänker åka ifrån mig, att börja jobba, att inte veta vad jag hade tänkt mig dessa kommande veckor ger mig extremt hög ångest. men annars är allt prima :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
ämen nyår var iallafall jävulskt bra. fick hänga med nästan alllla mina favoritpersoner och allt var bara så jäkla kul å bra. jaA. jul va fint det med. himla bra faktiskt. men jag saknar redan landet å mormor.
men primikus. är livet. ja.
hejdå.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0