men JA

hejjjjåhå!
är en trött gladis. haft en heldag+kväll me mina bebisar & deras uppträdanden. dom äääger. alla mina barn äger. alltså hela skolan liksom!!!!! åååå får lite gladrus hihiho.
titta vilken gulli en som fyllde år i förrgår också!!! + joppe men har ingen bild på henne från det :((
å vi kom precis fram till världens bästa grej och jag blev så pepp på livet nu. mmmmmmMMMM. men nu måste jag sova å ja hejdå puss godnatt jadå!
 
 TITTA på dom små liven <3333 ena halvan, en av två klasser som är mina BEBISAR. känner mig som en stolt mor.
och här står dom på scenen å ba äger. dom små. gullers.

Postat av: 19åringen :-)

jaaaa pepp!!!!!!

2014-02-20 @ 07:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0