HEJ

låt mig bilddramatisera vad som hänt sen sist;
hejdå-ölat för isa & jessi och mallo.
hängt i jopps & elins nya lya & tacomyst med de ovan.
sagt hejdåHEJDÅ till mina bästisar.
sagt ytterligare ett hejdå till hannah. men OCKSÅ hängt me gullisar på fotografiska.
hängt lite mer, med 2 favvosar.

hängt ytterligare, med mallos VALPISAR som var bedårande. <333333333
träffat en till favvobestie & middagsmyst.
dansat losss med grabbarna.
jobbat å jobbat å jobbat, men trivts himlans bra, särskilt med mina bästabästa barn. här william & ludvig.
ölat och haft bästa kvällar. bl.a. alla hjärtans med dom här ägiga människorna.

å handlat mat i kundvagn med min favvoaggo. <3
nu orkar jag inge mer. hejrå.
<3

Postat av: kundvagns-aggo

å HÄJ va kul med kundvagn! å med bilder! heja anna!

2014-02-18 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0