maybe this christmazzz

hallåååva.
jag tappar liiite tidsperspektivet/att hålla reda på dagarna. farligt är det japp.
exempelvis är det julafton om exakt en vecka?......?..?:? har ej köpt en enda julklapp. MÅSTE införskaffa några imorn! (obsobsobs maja!!!) annars då? jo. jag har varit lite slapp med å gå på föreläsningar, men har å andra sidan lyckats (möjligtvis att det bara är min mors förtjänst) lyckats låna den sista kurslitteratur-boken via karolinskas bibbla istället för å köpa den för 850 = WINNING. har istället kunna hetsångesta över livet och framtiden med me myself and I, alltid gött. jag har haft julkonsert me lille projektköris & kött! LJUVT lät det! AGNES ÄR ÅTERKOMMEN från espana! mycket omtyckt. hade en bra lördagkväll me grabsen. mycket bra mycket bra.
jag sitter i parallell skrivande stund å skriver klart mitt SISTA grupparbete i denna kurs, DETNI! sen ere ba en finfin tenta kvar i januari ;) sen e jag klar! eller ja, måste fixa 1 timme till UD-tid men det ska nog gå va.
jag har inga kul bilder å dela med mig av för har fått tillbaka min söndriga mobilkamera å den går alltså bara att ta kort på sig själv me. trist ? ;)))))))) svar j-a. en tröttnar på sitt fejs mina vänner. en tröttnar.
men för den som ej visste så är jag ju klädqueen för monki & här kan ni skåda ljuvliga bilder (det är en film egentligen) ;)
skoja. jag är med i serri en 0,7 sekunder, det är från när monki var på wayout å letade monkikläder på människor. dom hittade mig, bland andra. njut nu av min baksida till kropp och mitt hår. roligare blire liksom inte.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0