augusti 1.0

augusti kommer efter juli. och här träffade jag ett av mina bättre kompisgäng hemma hos maji. simon agerade modell. hej simpo saknar dig <333
kolla view'n, hur sick?
sen for jag åter till landet & satt vid havet å luuuktade, aaandades, tittade å tänkte.
favvohuset vid en torr stackars gräsmatta.
middag me lilla familyn min. här mor & syster.
andra systern & way out west! och GLASS förstås. apdyrt men värt.
janelle monae sprang ut för å hejja på publiken. hon e så jäkla bra-a-a-a-a.
en bra tant vid nån hiphop-akt. därav mitt fotande, hon stod å diggade. henne tyckte jag om.
outkast!
jungle!!! såsåså bra.
robyn & fullmåneeee. sista kvällen trorjag.
jag gjorde chokladbollar någon dag som "efterrätt". sjukt najs faktiskt. blir som ett litet snack liksom. najs när man är många men det endå är väldigt casual å bara familyn typ. /mvh mat-bloggarn. :))))
en sjUk fullmåne kvällen innan vi åkte hem för denna gång. allt var kaos och jag å magnus gick ner till vattnet genom skogen och var rädd för älgar. jossan mötte en kvinna på gatan som gick i sömnen och hon var det läskigaste jag sett. vi ringde polisen och tappade bort henne/fanns hon ens från början? creepy creepy night.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0