bebisar

hej life.
skulle precis säga till jessie att jag va trött för att jag "jobbat mycket denna vecka" när jag insåg att det bara är tisdag. lol. skämmer ut mig själv. men det känns som det lätt är torsdag iallafall? en lärare har varit sjuk så jag har varit där från morgon till eftermiddag både måndag å tisdag, förmodligen därför det känns som det gått flera dagar. kfaktaivåralivjahej. MEN iallafall. känns rätt ok. förutom att jag hatar å gå upp tidigt å inte ha sovit i hundra år. tycker synd om mig själv. men såfort jag kommer dit å hänger me kidzen så ere chill. dom e gulliga. blev bara LITE irri idag när en tjej kissade på sig i skogen. jättemycket. å jag fick gå tillbaka med henne till skolan efter att ha varit i skogen i typ en kvart lol. MEN. andra ungar gjorde mig rätt gla å pepp.
skulle lägga upp en stalkerbild på 2 bebisar men det gick ej.
nu ska jag gå å drick äppeljuice. adjö!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0