yaourt

paris va himlans braaaaaaa va. idag har varje människa, nästan, jag träffat frågat VAD GJORDE DU? VARE KUL? APAMBULANS? åh jag känner kärlek till att ni undrar osv. MEN mina svar blev verkligen tråkigare å tråkigare för varje gång någon frågade, tröttnade liksom. så jag säger kort å gott ba att PARRE VA SKÖJ. VI GJORDE SAKER SOM MAN GÖR OSV. PUSS. jag e trött å vill inteinteinteinteinte skriva engelska, det är mitt mest otaggade ämne nu. JAHAAAAA. då vet man. men ja. nu ska jag göra klart min delfinfilm. joke of the year. delfingurl_96_skoja_95_lol_:P. jappo. hejjjjjjjrå purriplupp!
 
denhär yoghurten älskar (och saknar) jag mer än vad som vore sunt. hejpårej.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0