JAAMAN

idag ere måndag och den har varit så långt ifrån ångestfylld att det är knäpppppt!
hade bästa, peppande repet med pluppklassen å vi ba drog över på tiden utan å ens tänka å ba ägde å mmmmmm. nämen lol. det va ba så mycket KÄRLEK å GLÄDJE inne i aulan där för en dryg timme. sen blev jag pepp på livet efter det. var hemma hos falle å i bromma blocks för första gången! random ställe, men trevligt! blocks alltså. på fredag åker jag till budapest med så apigt taggade människor och jag är så glaaaaaaaad. mmmmmmmm. gladgladgladglad. å imorn har vi konsert, må det bära eller brista hahah, känner att jag kommer vara glad oavsett. mera konsert på onsdag, mera på torsdag. ÅSÅBAVAVIDÄRHELTPLÖTSLIGT. FREDAGEN. BUDAPESTEN. AAAAAAAAPA.
okej. ska sluta tjatatatat. men är liksom OVER THE TOP TAGGapa.
HEJRÅÅÅ nu ska jag duschalol.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0