"slutar klockan 6, sen så ska vi dricka bärrz å glömmmma heeeeela jävla veckan"

hej!!!!!!!!! här e jag å en bebbe. fast inte live. #old #picture #with #friend #youknow #hej
jag e jäääättttemätt. har ätit en stor skål med mättande pasta. jag orkar inte packa min slappa väska som e död. mennnnnnnn, snart ska jag rulla  ner till tåget för å åka på kryssninggggg! jippooo.
taggar. taggar också den gula bakgrunden med vita prickisar! tog ditt råd offan. 
AH jag är så mätt. oj mitt ena öga ser helt cp ut på bilden. jag e en hubot. (kommer inte ihåg hur dom stavas? hubbot? hubot? hubbåt? lol båt. hubbihubbi.) EHMEN JA. nu ska jag tagga med 1d. JAAAAAA. jag lyssnar på dom. ger mig glädje å styrka i vardagen. å jag älskaromba. så ere.
ÅHNÄ. måste ju lyssna på min favvolåt med devetdu. helt rätt mode.
tagg.
HEJ. purri!

Postat av: offelihej

FINT!!!!!!!!!!!!! HA DET SÅ KUL PÅ KRYSSNINGEN!!!!!!!!!!

2013-02-13 @ 17:14:36
Postat av: agnes

JAG HÅLLER MÄ, HA MEGAKULI!!!!!!!!!

2013-02-13 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0