COLORS OF THE WINDDDDDDD

JAG KÄNNER. att denna lilla bebbe till blogg känns lite trött?
blir inte så peppad av å gå in på den längre haha. av typ offans blir man liksom glad, även fast hon/du(hej offi) inte uppdaterar så jäklarns ofta. din är rosa å gladig. min e död typ. funtar på å ba MÅLAREN LITE? rosa är inte ett alternativ för denna färg hatar jag. förutom på andra kanske (heheheheheheh lol) nämen serri. klarar bara inte PERSONLIGEN av den. gult känns jeggihärmapit, för hon/du/(hejjeggplupp?) hade det ett tag. dock var ju gult min favoritfärg när jag va liten. är typ fortfarande det. MEN VA SKA JAG TA FÖR FÄRG DÅ? orange? gillar inte det SÅså mycket liksom. grönt känns liksom ba, nä. blått har jag redan gjort. lila känns som min syrras gamla rum........ å nu kom ja inte pånåmer. jo juste, rött, men det är fan en enda julklapp. måste iallafall pigga upp et'. så att dom få gånger jag skriver kan man bli lite mer gladis i hjärtat. mmmmmmmmmmmmmmm.
purre
 
 
 
 

Postat av: Ofelia

PRICKIGT/RUTIGT/RANDIGT MED GULT Å NÅN FÄRG????
Tack för att du blir pepp på min blogg gullis!!!!!!!! <3 blir det av din med oavsett vad du tror. <3

2013-02-07 @ 15:26:17
Postat av: agnes

neje den får inte bli trött när jag äntligen hittat hit!!!!!

2013-02-10 @ 11:40:16
Postat av: palma

AGNES. hahah. fuck. anna jäkla tjallare.
OFFI. blev tagg av din kommentar. vet att ingen läser detta. men jag orkade inte skicka sms å svara.......... PUSSSSSSGURKA

2013-02-12 @ 23:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0