aaaaaaand live while we're young

 
är inte de små ovan bland det gulligaste ni sett? vill ba klappa alla lite på huvet. mmmmmmmmmm. små plupps. imorn har jag religionsseminarium och jag har inte läst häftet jag ska seminaria om. jag har glömt det i skolan. livet leker OCH SÅ VIDAREEEE;:ELE;E denhär veckan, alltså hittills 3 dagar, har sugigt examinationsmässigt. jag har varit sämre än sämst! men det är kul, peppande o så. MEN JAJAJAJAJA. k.apa. liksom. oj jag tappade känseln i armarna i typ 3 sekunder, det va helt galet. sen kom det tillbaka.
imorn ska jag ha soaré med min bästa klassis. dock kommer den nog vara HELT random å kort å halvbra hahaha. fast förra gången gick ju fan apbra å då kändes det ungefär samma innan. jag ska tillsammans med vilm, jorre, jess, alb, olivia å alice sjunga live while we're young med 1d, hahahhhahah. vet inte vad vi håller på med. kommer skämma ut mig själv när jag ska pressa fram zayns toner. MENMEN. LIVETTTTTT <3.
idag på geografin hittade jag ett gammalt psykologiredovisningspapper som jag rev i tusen bitar å la i högar. det va kul.
 

Postat av: ofelia

åh vill höra nununu

2013-02-20 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0